等運到

今天情人節,讓我來一點應節的東西:

DK = Mr Donkey Kong
Bell = Miss Tinker Bell

Encounter

DK:小姐,你等人呀?
Bell:係呀,我在等Peter Pan。咁你呢?你又係到做乜?
DK:我在等運到。
Bell:等運到?等運到即係點?
DK:同你傾計都算係有運行o架啦。
Bell:口甜舌滑。
DK:點會呢。我叫Donkey Kong,唔知點樣稱呼小姐你呢?
Bell:我叫Tinker Bell。
DK:Tinker Bell,Tinker Bell,這個名字真好聽。唔怪得你把聲咁好聽。
女方藏不了臉上的欣喜神色。

DK:Peter Pan係你男朋友?
Bell:唔知呢。你都幾八卦o個wor。
DK:少少啦。Peter Pan佢係點o架?話唔定我之前都見過佢。
Bell:佢呀,經常著綠色衫四圍飛,又善忘、又小器,成個大細路咁。
DK:哦,經常打贏鐵鈎船長o個個英雄呀。
Bell:算你識o野啦。
DK:不過我聽講佢依家去o左同個叫Wendy的女仔玩wor。你仲等佢呀?
Bell:關你乜事o者。
DK:唔係,只不過我覺得你再係咁等唔係辦法。不如咁,我請你去飲杯啤酒,之後返來再等過啦。
Bell:點呀?你想溝我呀?
DK:做個朋友o者。
Bell:咁你識唔識得飛呀?
DK:唔,我識,我識飛……車,我仲識飛身入樽。
Bell:咁即係唔識飛啦。
DK:識飛真係咁緊要?
Bell:無翼的畜生,又點會明白飛係點樣好法。
DK:咁不如你教我飛啦。
Bell:點解我要教你?
DK:因為我有誠意o 羅。
Bell:我考慮o下先。
DK:擇日不如撞日,不如你就依家就教我啦。
Bell:邊o個話我想同你一齊飛o者?
DK:咁你即係唔想俾機會我啦。
Bell:我地係唔同世界的人。
DK:你唔駛呃我,我知道只要你肯俾我沾點仙粉,我就可以飛。
Bell:你可唔可以飛由我話事。
DK:算啦,你心裡只係得Peter Pan。Peter Pan真係咁好咩?
Bell:唔關你事。等到Peter Pan來,我就會走。
DK:咁我等到你等到Peter Pan來為止。
Bell:又關你事?真係無聊。
DK:所以咪同你傾計o羅。
Bell:費事睬你。
……
過不了一會,DK又嘗試打開新的話題。
DK:Tinker小姐,你信唔信緣份呢?
Bell:咁又點呀?
DK:有緣我們先有機會係呢度傾計……

一個回應 to “等運到”

  1. grosse Schwester Says:

    DK的執著實在難得,但現在BELLE心繫PP,將來再遇結果就會不一樣。


發表迴響

